Dostawa towaru

  • • Przesyłka kurierska 
  • • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • • InPost Paczkomaty

1. Właściciel sklepu zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad zgodnie ze złożonym zamówieniem

2. Przy odbiorze przesyłki kurierskiej klient sprawdza w obecności kuriera jej stan zewnętrzny (w szczególności taśmy, opakowanie).W przypadku braku zastrzeżeń klient potwierdza odbiór towaru kurierowi a przyjęcie przesyłki powoduje wygaśnięcie roszczeń przeciwko przewoźnikowi.

3. W przypadku stwierdzenia po przyjęciu przesyłki uszkodzenia, niekompletności, niezgodności z zamówieniem klient powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt w celu sporządzenia przez kuriera protokołu reklamacyjnego, potwierdzić warunkowo odbiór a następnie poinformować sprzedawcę drogą mailową eswiattapet@gmail.com lub telefonicznie 62 781 47 96.

4. Klient może odmówić przyjęcia przesyłki z wyżej wymienionych przyczyn niezwłocznie zgłosić ten fakt kurierowi w celu sporządzenia przez kuriera protokołu reklamacyjnego (protokół podpisuje kurier i klient). O powyższym zdarzeniu należy poinformować sprzedawcę drogą mailową eswiattapet@gmail.com lub telefonicznie 62 78147 96.

5. Zgodnie z art. 548 §1 Kodeksu Cywilnego z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego (klienta) korzyści i ciężary związane z rzeczą (towarem) oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy (towaru).